It’s about a girl who gets turned into a swan and she needs love to break the spell, but her prince falls for the wrong girl so she kills herself.

(Source: kisedbyfire)

Anonymous asked:
you are such a cutieeeeeee


nautical-constructs:

1los:

Bees are nature’s 3D printer

what the actual fuck bees. why are you engineering geniuses

(Source: 1los)

leothefirebender:

What normal kids do on tumblr:

omg i love that sweater , that so hipster i love it , wow cloths , starbucks , ughhh girly stuff yay !

What I do on tumblr:

Percy Jackson… PERCY FUCKING JACKSON , Shirtless fictional boys ,or girls , omg this fanart is fab , breathes ugh the edit is perfect , fandom , FANDOMS , AHHHHH HHHH


theflightlesslark:

(Source: d0ntevenw0rryab0utit)

naughtylittlevegan:

DID YOU GUYS KNOW THERE IS A BIKER GANG CALLED RESCUE INK THAT BREAKS UP DOGFIGHTING RINGS, CONFRONTS ANIMAL ABUSERS, CONFISCATES NEGLECTED ANIMALS AND INVESTIGATES STOLEN ANIMALS

image

YOU CAN READ MORE ABOUT THIS BADASSERY HERE

Percy Jackson vs. Hercules
  • Hercules: Yeah, I'm a demigod, child of the Big Three,
  • Percy: Oh, yeah? Me too.
  • Hercules: Well, when I was just a baby I strangled to snakes with my bare hands.
  • Percy: Ah, I know what you mean. My mum freaked when I did that.
  • Hercules: I fought the Nemean Lion.
  • Percy: No way! Same. I was, what, fourteen?
  • Hercules: I've fought a hydra.
  • Percy: Dude, same. Although I wouldn't have been able to kill it without Clarisse, but still.
  • Hercules: I hunted down Artemis' sacred deer,
  • Percy: Oh, my friend did that. Chasing deer isn't really my thing though.
  • Hercules: Oh, well... ahh... I fought this massive boar once.
  • Percy: I think I fought it's girlfriend! It was a couple of days before I fought Kronos.
  • Hercules: *sweats nervously* This one time, I had to clean this stable that hadn't been cleaned for thousands of years,
  • Percy: Riiiiight. I heard a nymph helped you with that? I used my own powers. *raises eye brow*
  • Hercules: I --
  • Percy: Dude, I could go all day.
  • Hercules: *flustered* I fought AMAZONS -
  • Percy: Been there.
  • Hercules: The minotaur --
  • Percy: Done that. I was twelve.
  • Hercules: I... uh... I've... been to the Underworld and back!!
  • Percy: Man, I am sooo sick of that place. Been there like four times.
  • Herucles: Uhhhh... I... *heavy breathing*
  • Percy: Well, we done here?
  • Hercules: *triumphant grin* I WAS OFFERED IMMORTALITY.
  • Percy: Yeah, I turned mine down because I liked this girl...
  • Hercules: *jumps into the river Styx*

flannelonflannel:

blue-eyed-hanji:

thelifeofnachos:

These shows taught me all about animals, science, math, geography, reading, grammar, kindness and friendship. 

This will always be golden 

aww yissss

I can feel the nostalgia ooze into my bloodstream

PBS FUCKIN’ KIDS

chartini:

avenging-sherl0ck:

productofcanada:

joceln:

canada looks really broken

image

u ok canada

We are slowly trying to distance ourselves from the US…piece by piece.

be free

image